Friday, May 18, 2007

生活

新工作開始了好一段時間,犯錯就好似成為工佢既一部份,
什麼講笑咁同d主任講~拍著我d主任果日都算唔好彩既啦~
每日都會做錯野,中次一頭獎~
習慣了~錯就由得佢錯啦~
簽野就簽啦~反正我都預左尼份工做唔耐~
每日都輕鬆返工放工~做錯野一樣當無件野~
有次做錯左d野,我用好似講笑咁既口氣講:
大獲~中招~結果個主任問我你好似無野咁既~
心諗唔通我要喊??
反正我就係咁~讀書比d miss鬧我同樣可以對住佢笑~
性格ma,江山易改~有d野唔係話改就改~
都唔想去改~返左尼份工好似訓得仲要多~
日日都要訓成十幾個鍾~唔通尼份工就係令我咁累嗎~?
係既就大獲~因為如果好彩既話~
我打後既日子就好可以日無好日子過黎形容~~~
不過限期到左啦~無法啦~死都要既啦~~~~
by:H

2 comments:

Anonymous said...

撐落去la~就好似你撐哩個blog一樣:p
其實都還好la~算對得住你個限期.

Anonymous said...

撐落去la~就好似你撐哩個blog一樣:p
其實都還好la~算對得住你個限期.