Monday, February 19, 2007

病~~

新年前的一個星期~我病了~
而且這次是前所未有的,(應該說已很多年沒有這樣病過吧~
12號那天已有少少發燒了,但晚上因早已約好朋友外出~
唔想掃興既情況下,都係出左去~
行左一大輪~結果係我13號返唔到工~
13當日就零晨開始訓,訓到下就5點幾~
為左放假既一張醫生證明~
係手軟腳軟既情況下咁去睇左醫生~
當時靚靚既姑娘仲只係話少少燒~(但係我已經頭痛到想死=.=''好辛苦果隻~)
返到屋企係再訓~咩都做唔到咁訓到14號,當然係訓得好辛苦果隻~
因為屋企無人,想打電話求救~但搵得既人都唔得閒,想搵既人又唔想搵~
好慘好慘~~~~14號傻傻下咁返左一日工~
情人節ma~無理由係屋企,成班老朋友叫到~又出左去,
結果當晚我就幾乎講唔到野~15號零晨兩點,我又再一次去睇醫生~
另一位靚靚姑娘話~38度幾喎~~(唔怪得我會想死咁~>.<)
結果又係訓~又返唔到工~
16號,仲未退燒呢,無力地再去睇醫生~
終於要吊針了~~~直到今天~初二~先完全退燒了~~
唔知有幾多年未試過病得咁嚴重~
12-16短短幾日我就睇左3次醫生~真係好多年未試過啦~
12-16整整幾日我就只係食左4餐,仲要有砍餐食粥~因為我大部時間都係床呢~
原來病得嚴重既時候,最後除左家人~幫到自己既,都仲係自己~
但係病到咁~自己又仲可以做到D咩呢~~~

2 comments:

Anonymous said...

仲要問!!
梗係平日要好好地對自己ge 身體啦~~
病成甘...
新年第一句要祝你“身體健康”啦。

Weeds said...

我都待自己不薄既啦~只係差左個幫我煮飯既人>.<