Friday, August 25, 2006

脆弱~~~~

今天下牛~~回到公司~~大概在下午3時的時候,有個無鬼用既公人比部機割到隻左手~佢係樓上落黎既時候~只係見流好多血~~到我行埋去睇真d~o~~no~~~見曬骨~~真係好恐怖~~係尼個時候我仲未睇得太清楚~直至去到一間近d既衛生局~當時我睇得好清楚~真係~~跟住我就覺得眼花頭暈~原來我都好脆弱~~當時真係眼都花埋~尼個時候心係度諗~(點解我咁無用~~)就係尼個時候~我同自己講唔可以咁~跟住我地再去到醫院~老豆因為有事係大約5點半就走左~尼個時候只有我去安排之後既事~~攪左成個下就~去到7點半到先至走得~幸好最後我都可以完成任務~~~~但係好似對我留低左陰影~~睇碟見到再幾血腥都好似無咩感覺~但係當真係係自己面前既時候就完全唔同~~真係好恐怖~~~~~~~~

2 comments:

Anonymous said...

咁佢隻手最後救唔救得返?
都算你有d 人性......俾個good 你!

Weeds said...

好在最後都接返條根~~-.-''尼次之後我諗我比以前更加血腥~~應該話更加可以睇尼d血腥野次岩-.-~~