Saturday, August 19, 2006

~~~~

一向做任何事都無計劃既我~~就算做好曬計劃都好~到最後都係會有所改變,唉~~~~近尼幾日既天氣都好似我既心情咁~~總係有d烏雲~~~終於!係我心情最差既果晚~~即係19號既零晨~~個天終於落左場大雨~~行雷閃電都出齊~~-.-個天好似知我諗d咩咁~~睇黎最了解人既始終係個天~~~今朝都仲係抱住唔係咁好既心情咁返左出黎公廠~~同樣地去到一半既路程~~個天再落起大雨~~係我落車既時候佢都仲唔停~結果我淋左一身~~佢好似想張我最近所有既煩惱洗曬佢咁~~-.-''最後係中午食完飯既時候~~經過一輪激烈既家庭會議~~係我無發言既情況下~~我再一次落左個決定~~唔知做唔做到~~不過個天出左陽光~~成個下就就係咁陽光普照~~係唔係有d咩既預兆呢~~~?

3 comments:

I(V_O)NE said...

我諗起個廣告ge 對白,
“唔通連個天都唔鐘意你??”
其實個天係晴多過陰,
所以唔驚啦~~~雨過天晴ma^^

Anonymous said...

無言的決定....希望唔會變成無言的結局LA~~

Anonymous said...

雖然不太看懂你在說什麼,可是大慨明白了,上天對你不錯哦~~跟你一起不開心~~