Wednesday, August 30, 2006

牙痛~~~

由前幾日返澳門開始~呀~~~又出牙~~尼隻應該好似係再後一隻啦-.-''(人好似係有32隻牙既)出牙咁會點~~食唔安訓唔落~因為真係好痛~~痛成點~~?um~~可以用生不如死吧~~好想去搵個牙醫(蚊)左佢~~不過~無左尼隻我就唔夠32隻既喎~~諗諗下我咪變左係一個唔原整既人-.-'''算啦~~反正我一向都係一個出名既忍者~~忍下啦~~我知好快無事既啦~~不過已經痛左好多日啦~~到今日都仲係好痛~~-.-''

2 comments:

I(V_O)NE said...

成日叫人睇醫生>_<
而家到你啦~~快d 醫生啦!!!

Weeds said...

叫你睇醫生係為你好姐~講到我好似害你咁~~牙痛都唔係第一次~~等佢出曬就會好既啦~~唔洗睇醫生咁大獲~~~-.-''而且我計過啦尼隻係最後一隻hehe~~~^^