Monday, August 21, 2006

小風波~~

岩岩發生左一件幾好笑既事~~公司有一個接線姐姐,(其實得21仲細過我~不過睇落大過我^^)有個工人想追佢~於是就成日買野比佢飲~~今日又買啦~不過個姐姐無飲到,於是佢以係個廠長~即係我表哥~(其實係表弟~不過我個樣侯生過佢haha~~)係個姐姐面前講佢壞話~~搵我表哥(弟)嘈~結果嘈到入我老豆房~(好在我老豆唔係度~)果時我睇住佢地嘈~~差d就笑左出黎~~當然後來我笑到收唔到聲~仲笑到差d比佢姐姐打~~HAHA~~~~~~~~~不過佢地嘈果時就係差d打起上黎~就係一念之差就可能會有人見血~~好在無人出手~~^^

No comments: