Monday, September 18, 2006

受難日~

時間下午4時多~我那如魔王的老爸~不知為何特然興起來攪個除草,工廠草地上有些不知名的草,老爸說要打它們除掉,太牢固了,拔不掉~um~~~要點最高領導人?答案是去找來一個類似鋤頭的物體-.-''還加了一句:我腰痛~不然我會自己來的.(即係要我黎啦-.-'')而家終於都明白咩叫鋤禾日當午,汗滴禾下土~~尼個時候我明白到農夫真係好辛苦,我唔會再浪費D米飯既啦-.-食幾多裝幾多~~~電飯(保)淨既唔關我時^^''不過最慘既係當我鋤左一輪之後~不幸既事發生,那個大魔王拿出了除草劑,(係化學物品,而且好毒~問題係:咁我之前鋤我咁辛苦做咩-.-??)更不幸的事就係大魔王要我幫他拿著那桶除草劑,而且係要泵0家,就好似農夫灑農藥既用具~~唉~~還不輕呢~~~~~~~可惡的大魔王還姑寒的很~~~說一句:好了就這樣~~(我心想真好收工^^)就係我想既時候突然大魔王又來一句:還有嗎?(指果D除草劑)我心知不妙,又不能說沒有,無奈的一句:有-.-''很多~~
就這樣一整桶的化學物差不多真的用乾呢~~~今天可真命苦~~~尼幾日都涼涼地~今日竟然熱起來~~真係果句成日用黎話人地:唔通~連個天都唔鍾意我-_-??

No comments: