Monday, December 04, 2006

對話~

出場人物>>H S
S:有鍾意左個人~
H:下~咁好~我識唔識0家^^?
S:我唔知點放低佢~
H:下~?你想講咩呀~~~~~~?
H:鍾意人就同人講啦~~
S:佢有鍾意既人~
H:咁又點~至少你有講過~
S:我明~
H:你講左~不過被拒絕~~
S:你果然係最了解我~~
H:有D野係時候放低就要放低~
S:真係得咩~我試過~我都好想~
S:但係自己不知不覺係生活中加入左好多好多令我想起佢既野~
S:我明白自己唔係一個好專一既人~好少去真正咁爭取~
S:但係對於我真正鍾意既人,真係無咁易放低~
H:我明既~真係好難~~
H:但係你真正心動既都唔只一個~尼個唔得你總要放低~
H:其他人或者會更岩你呢~
S:我而家既情況你最清楚~我仲可以點做~~?
H:唔理男家女~最難追既人~唔係對方有非常好既條件而你無~
H:唔係對方已經有左另一半~
H:唔係你有太多強既對手~
H:而係對方心度有左一個人~一個唔係佢戀人~
H:但又一直霸佔佢個心既人~~尼一種人係最難追~
H:因為你唔知佢幾時會忙記尼個人~
H:只要佢一直放唔低~你就一定無機會~
S:我明~所以我想放都放唔到~或者等另一個出現係我眼前~
S:我或者可以放低佢~
H:另一個?
S:你知我咩0家~
S:其實你唔係同我一樣咩~
S:你同我根本無分別~尼個都係H同S既相同之處~~
H:或者只有等~等另一個~等佢放低~~~~

No comments: