Thursday, December 07, 2006

對話~~~

人物~H. S. W.
S:我明白左D野~~
H:咩~
S:明白有D野如果唔低,就無辦法有新既開始~
H:UM~~~即係點?
S:即係有D野就由得佢過去~
S:唔忘記就唔可能有新既一頁~
H:我諗我知你想講咩~
H:有左選擇~?
S:UM~雖然同樣係好有難度~
S:到而家我先發現之前渡過既都太容易~
H:咁要有心理準備,可能最後既選擇都係一樣既後果~
W:咁不如等我黎啦^^
W:新既開始~應該由我黎去接受新既事情~
H and S:=.=''你無啦啦走出黎做咩~~
W:新開始MA,你地唔覺得應該由我開始咩~
H and S:好似好有道理~
W:就咁決定啦~~無人反對~通過~~~

No comments: