Monday, November 27, 2006

一天中不同的情感反應~~


一早起身,第一件事~
大獲~嘔~~e~好似有d想~~
哎呀~~個肚好痛~~
經驗話我知~我又復發~~~
腸胃炎~>.< 睇完醫生,-.-??今次唔係寫急性腸胃炎既~ 食管~胃~十二指腸都出埋~~-.-?? 咁我係咪即係嚴重左~~

d藥多過以前果d既>.<~~















下就睇睇下電視~
無啦啦流眼水(係眼淚吧~-.-'')
做咩無啦啦有d咁傷感既感覺既??
不祥預感~~+.+
夜晚出街返黎既途中~
突然間好掛住呀爸同呀媽~
做咩呀今日-.-'''
返到屋企,發現腳拍公有d痛~
擦傷左-.-''(註:我穿拖鞋出去的~=.=)
咁都會擦傷-.-??知道啦~又係我左右腳不協調做成的~好無奈~

No comments: